background

Sabtu, 25 Oktober 2008

k e n d u r i . . .

siang tadik anak jiran aku kawen... biler tgk tang photographer die, cam kenai jer muke... biler tgk tang tshet yg die pakai, mmg sahih ler budak thePHOTOGRAPHER, anak buah azrul ex-classmate aku... sblm nih ade jugak nak rekemenkan kat anak jiran aku nih, tapi mak aku kate die dah ade photographer... rupenya company yang sama jugak... pada mase yg sama, azrul & the gang cover majlis sambut menantu anak MB pahang, dato' adnan... memang sempoi abeh lah grup diorang nih... murah rejeki... aku kalo kawen esok2 (tapi tak tau biler), aku mmg cadang nak amek diorang nih jer... opismate aku, zura pun kawen hari nih, tapi kat maran... memang teringin nak p tgk... tp keadaan tak mengijinkan... so, kirim hadiah kat member jelah... umah terbuka malaysia kat sg isap pun tak sempat nak pi... apa2 pun, selamat pengantin baru, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat buat nini(ateh) & yasser serta zura & husband... esok pi kenduri lain plak...








lepas kenduri, p bando jap... sblm tuh pi mc d kat tc... rase nak makan mc flurry jer...





pastuh pi kedai lampu... belikan kipas lampu ufo untuk mak aku... rambang mate aku ak pilih mane satu,,, sume cun2 belaka... nnt entry akan datang, aku upload pic kipas & lampu yang aku beli...


Tiada ulasan: