background

Ahad, 30 November 2008

x t v t h u j u n g m i n g g u . . .

ari nih anak pengarah aku kawen...
aku pi ngan adek, mak, kak ena & adam (anak k.ena)...
beh gak lauk2 die...




lepas makan, hantar k.ena balek umah die...
lepas tuh cadang nak ke bandar cari kasut adek aku...
singgah esso jap isi angin...
1st time isi angin nih sejak 4 tahun bawak keta...
hahaha...
mula lah kalut jea...
lepas tuh terus ke kuantan parade...
misi mencarik kasut...
dah bape tempat p survey...
asyek tak berkenan jerk...
bile berkenan, size plak tadok...




akhirnya tadaa....
jupe lah yg berkenan di hati die...
alang2 tuh, aku beli lah sandal...
aiii... dia nak jugak...
beli lah kat dia satu....


lepas dah setel, pi umah makcik aku kat peramu...
main2 ngan anak dia...



itulah xtvt hujung minggu ini...

Tiada ulasan: