background

Ahad, 19 Julai 2009

2 9 t a h u n . . .

arinih aku genap 29 tahun...
mcm2 perasaan aku ketika ini...
gembira & bersyukur kepada Allah S.W.T. kerana memanjangkan umur aku...
terharu bila memikirkan jasa & pengorbanan bapa & arwah ibu...
sedih kerana pertama kali menyambut hari lahir tanpa ibu tersayang di sisi...
aku dapat byk sms, emel, komen yg wish besday aku...
juga tidak ketinggalan doa2 yg mintak aku murah rejeki, panjang umo & cepat kawen...
so, sempena bertambahnya umur aku kali nih, aku juga berdoa semoga aku panjang umo, dapat menjaga abah & adik aku, murah rejeki, berjaya dalam kerjaya, menjadi manusia yg berguna...
ttg jodoh, aku berserah pada Tuhan...
andai ada, adalah ia...
andai tiada, harap2 ada...
heheh...
entahlah...
lately nih, aku rase perasaan rindu aku pada arwah makin menjadi2...
kdg2 aku emo tak tentu pasal...
dengan kerja2 kat opis yang tak abis2...
dengan kerenah staf2 hosp, bozz2, rakan2 sekerja...
tensen btul...
aku rase mcm nak buat sesuatu yg baru...
sesuatu yg tidak membuatkan aku terikat...
aku dah bincang dgn makcik aku @ suya ttg 1 projek kecik2an nih...
cuma sdg go trough ttg mende nih...
harap2 berjaya...
nanti kalo projek tuh menjadi, aku akan war2kan di sini...
tungguuuu.....

Tiada ulasan: