background

Selasa, 16 September 2008

a d i k k u . . .

tadik aku terbangun lewat... dekat pukul 8am baru tersedar dari lenaku... aku pun cepat2 ler pi mandi... fikir punye fikir, lewat giler dah nih... tapi takkan tak pi kijer kot... kijer dah melambak giler... last2 aku capai enset, sms boz & member2 aku, katekan aku lewat coz pi hantar buku teks adik ke sekolah.. huhuh... nasib ler ade reason... kalo ikut planning asal aku, aku nak anto buku teks tuh pukul 11am karang, tapi kalo aku dah masuk kijer, takkan aku nak keluar lagik, baik aku pi sekolah terus... aku pun p sekolah adik aku dalam pukul 8.30am (sepatutnya aku dah ade kat opis waktu nih)... nih pic2 buku teks adik aku yang aku pulangkan...


pastuh aku pulangkan sekali pengesahan untuk sekolah borang sekolah asrama penuh... bolehnye adik aku tak nak pi sbp... mak aku pun kate ' tak payahlah kalo die tak nak'... huhuhh... bez btul budak zaman sekarang... kalo dulu, berebut2 budak nak masuk sbp, sampai nangis kalo tak dapat, die rilek jer tolak..


lepas dah setel sume, aku pun keluar lah dari sekolah, dengan semangat membaranye nak pi kijer, tetibe mamat mane ntah parking keta die betul2 sebelah keta aku.. mentang2 keta die kecik, die parking camtuh jer sebelah aku,,, cesss....



ontahlah...

Tiada ulasan: