background

Rabu, 17 September 2008

k a d k a w e n ...

semalam, mase balek dari umah, ade lah satu surat untuk aku... surat tanpa stamp... ingatkan sape lah yang anto kad raya untuk aku... rope2nyer, kad jemputan kawen dari member serumah & seopis aku masa kerja di pkd pekan... yati namanye... die kawen 4oktober nih bersamaan dengan hari raya ke4... tapi the problem is, aku kat kl mase tuh... so, macam tak dapat hadir lah ke majlis perkahwinan die nanti... aduss... sadis betul... nih yang rase serba salah... kalo konpem aku tak dapat datang, aku akan try ke rumah pihak lelaki lah pulok... tapi jauh sket lah... bukan tak leh drive, tapi al-maklumkah, abah aku tak bagi drive jauh... dia tak percaya kat aku kot... aku rase cara aku bawak kereta tak lah merbahaya sangat... tapi takpelah, apa2 hal, nanti kite fikir kemudian... layann...


Tiada ulasan: