background

Jumaat, 27 Februari 2009

b e s t d a y s e b e n a r . . .

ari nih bestday sebenar adek aku... so, aku cume belikan dia minibox cupcakes... skang nih aku tgh giler tengok cupcakes... sweet sgt kan... abih sume fp & blog yg ade cupcakes aku akan bukak tgk... teringin nak buat sendiri... insyaAllah nanti aku akan belajar buat cuppy nih... dalam pada sevey2 tuh, terjumpa lah blog kak ju nih... nampak mcm beh, aku pun try lah... setelah bersms, aku janji nak pick up kat blkg opis die tengahari tadik... masa dah suntuk, so, tak sempat nak borak2 panjang, so juz amek kek bayar duet, blah... takpe... lenkali kite borak panjang yer kak...

nih kotak minibox tuh... lupe nak request nak yg kaler gold...



nih details orang yang buat kek nih, cubalah try kalau berkenan...


nih pic cuppy yg aku order... chomel kan...

ketika dalam proses menyuap ke mulut

tadaa... dah abeh...

Tiada ulasan: