background

Rabu, 11 Februari 2009

h e p i b e s t d a y . . .


hepi advanced bestday...
actually bestday adik aku,miera 27feb...
tapi disebabkan along aku nak balek ke sabah sabtu nih, so, kitorang percepatkanlah...
juz potong kek jerk...
tak buat besar2an...
mak aku tak bape sehat + cousin aku baru meninggal...
so, juz makan2 jer...
umah pun dalam proses pengemasan...
abaikan yg bersepah2 kat belakang tuh...
kek ditempah dengan salah sorang staff kat opis aku...
memang best kek yang die buat...
kitorang juz masak mee & beli kueh jer...



adik!!!

selamat ulangtahun kelahiran yang ke-13...

semoga menjadi anak yang solehah & adik yang baik...

jgn nakal2 tau...

dengar cakap kami...

2 ulasan:

hakif nasako berkata...

ad x dgr ckp kerk

hakhakhak

Tanpa Nama berkata...

hey u...besh arr blog awk nih...tp kn klo awk kerap update lagik happening...n colourful kn lagik blog awk ekk..