background

Jumaat, 16 Januari 2009

m e l a k a . . .

hari nih kijer cam bese...
tapi nak off petang...
pukul 12 naik jenguk ely jap...
kata doktor, jantungnya dah mulai stabil...
tidak berhenti2 lagik...
sedap sikit hatiku mendengar...
member aku nasihatkan, ketika lawat ely nanti, bercakap lah dengannnya...
ketika aku masuk, tiada orang di dalam bilik ely...
hanya misi2 & doktor di luar pintu...
sekali lagi aku mengambil peluang bercakap dengannya...
aku sampaikan salam along & ablong ku...
aku bagi pihak keluargaku mohon maaf darinya andai kami ada terlukakan hatinya sebelum ini...
dan aku juga memaafkan semua dosa2nya padaku...
dan aku katakannya yang aku akan ke melaka...
sekiranya panjang umur, kita akan berjumpa lagik...
sekiranya tidak, pergilah dengan aman...
pulang ke rumah, aku kemas2kan barang aku & jam 3.30pm bertolak ke melaka...
aku ke sana dengan menaiki kenderaan ini...
sangatlah selesa bila duduk sorang di belakang sekali...
sekali macam naik kuda daa...
terangkat2 bila lalu kat lubang2...
seksanya badan...
tapi mengantuk punya pasal...
layan tidoooorrr........
dalam perjalanan singgah makan di segamat...
best jugak pekena mee goreng & otak2...
gambar tak banyak shoot sebabnya takde member nak bergambar...
pergi ber3, yang 2 lagik dah veteran...
amek pic sendirik je lah...
kontek member lame aku iza...
katenya tadik, dia nak datang ke hotel aku menginap...
alih2 tak jadik pulak...
frust jugak tapi nak wat camne...mungkin esok lusa lah...
malam tido sorang diri...
ingatkan ada orang dari negeri lain yang nak masuk...
rupo2 eh... takdo...
tawakkal jelah tido sorang2...
ni lah 1st time aku tido sorang2 nih...
zzzzzzZZZZZZ..............

Tiada ulasan: