background

Jumaat, 9 Januari 2009

m a j l i s a k a d n i k a h . . .

hari nih cuti...

lepas semayang jumaat, dalam pukul 2.30pm bertolak ke kl...

malam nih akad nikah haida, anak sepupu aku...

sepanjang perjalanan, 4 kali berhenti...

sebabnya mak aku cakap sakit badan...

ramai yang nasihatkan tak payah pergi kalau tak sehat...

tapi dia tetap nak pergi sebab cucu saudara yang kawin...

lagipun parents diorang nih banyak membantu kami sebelum2 ini..

kami sampai hampir maghrib...

aku segera naik ke atas...

sekali tengok adik dia dah pakai baju pengapit...

hahah...

nasib baik aku ada bawak selai baju kurung spare...

cepat2 iron baju tuh dan pakai...

ikutkan sebelum nih dia mintak aku jadik pengapit...

tapi aku asek tak sempat jerk nak fitting baju...

so, thats why lah dia mintak adik dia yang jadik pengapit kot...

tak kesahlah kan...

aku rase baju tuh pun macam tak fit dengan aku...

silap2 tak bley zip...

hahah...

rupenye2 salah sorang photographer malam tuh ex-classmate aku...

dia nih walaupun baru jugak berjinak2 dalam dunia photography nih, tapi hasil kerja dia memang ada class...

kalo nak tengok klik yol...

memang salute lah tengok cara dia berkerja...

betul2 bagi komitmen...

dekat2 jam 12pm, abah aku ajak gerak ke umah penginapan kami kat pantai dalam...

mak aku dah tak berapa selesa...

ikutkan mak aku kena sentiasa berkipas kerana kalau tidak, akan berpeluh di sekitar luka...

kesian dia...

tak sempat nak bergambar berdua bersama pengantin...

pengantin tersangat2lah sibuk...

mesti penat kan...

Tiada ulasan: