background

Rabu, 28 Januari 2009

p a r u 2 . . .

lily... nanti kite jupe ramai2 lagik ekk...
tapi tatau biler ar....
mak aku masuk ward lagik...
2 minggu nih asyek semput2 jerk...
gerak sket pun xleh...
apatah lagik kalo pi toilet...
lagik arr mengahnyer...
semalam bawak pi kmc...
x-ray dada die...
doc kate air banyak dalam paru2 die...
so, tengahari smlm sedut air...
1 jug besar air + darah...
patut lah takleh nak napas...
makan pun takleh nak telan...
penuh air ropenyer...
malam smlm, aku, abah & adek tido kat wad...
punyelah sejuk giler...
nasib kat sini ade wireless... hahah...
aku plak sore dah ilang gara2 batuk & menjerit baru2 nih...
gara2 sokong mmber main futsal lah...
ade game antara unit2 & ward...
tahun nih aku tak main sbb tak smpt turun training...
masa tuh aku sibuk ke sana ke mari...
pastu cousin aku lak meninggal...
so, cam takde mud nak main...
nih coti 2 ari, teman mak aku kat ward...
tatau biler bley balek...
esok kena kije semule ar....
uwaaa.....

Tiada ulasan: