background

Sabtu, 10 Januari 2009

m a j l i s p e r s a n d i n g a n . . .

pagi2 bersiap nak ke rumah pengantin...
pukul 11lebih sampai...
tengok semua kaler purple...
rupanya ade tema purple...
ari tuh tanya mak pengantin, katenya takde tema...
sekali ada plak...
dah la aku pakai baju kaler ijau (inipun pinjam adik aku punye, nasib adik aku bawak baju lebih)...
kunun2 aku tak pakai sebab ingat aku yang jadik pengapit...
nasib aku tak jadik pengapit...
baju pun tak muat...
hahah...
then, husna (akak pengantin) pinjamkan baju dia yang kaler purple...
nasib baik ada...
tapi adik & ma aku la yang tak samenya...
majlis berjalan lancar... ramai tetamu yang hadir...
pelamin, makueup pengantin, baju pengantin, kek, semuanya menarik...
tema dalam taman...
penuh dengan fresh flower...
sekali lagi aku tak berkesempatan nak bergambar berdua dengan pengantin...
dah ler kamera ku cam merajuk...
amik pic asyek blur jerk...
padahal tak gegar pun...
tapi takpe...
pic mr yol kan ade...
famili aku sume dah gerak ke kereta... kunci pun dah ade di tangan...
nasib baik pengantin panggil untuk bergambar bersama cousin2...
cepat2 aku join...
tapi ber4 jerk...
yang lain cam malu2 plak...
huhuh...
sempat lah salam ngan pengantin ucap tahniah...
tapi lupe nak salam dengan pengantin lelaki..
sori abe...
anyway...
KEPADA HAIDA & ABE...
SELAMAT PENGANTIN BARU...
SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT...
CEPAT2 LAH TIMANG BABY...
sori tak dapat nak lama2...
keadaan opahchu tak mengizinkan...

Tiada ulasan: